دانشگاه مونت آلیسون کانادا

Mount Allison University

معرفی دانشگاه مونت آلیسون کانادا

دانشگاه مونت آلیسون یکی از دانشگاه‌های برجسته کانادا است که در شهر ساکلویل، نیوبرانزویک واقع شده است. این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کارشناسی کانادا بیش از 20 بار در بین رده‌های برتر قرار گرفته است، رکوردی که معدود دانشگاهی در کانادا به آن رسیده است. دانشگاه مونت آلیسون با میانگین 14 دانشجو در هر کلاس (به ویژه برای دانشجویان سال آخر) از امکانات مناسبی برخوردار است.

این دانشگاه در محوطه ای زیبا در ساحل شرقی کانادا است. نیمی از جمعیت دانشجویی سال اول از خارج از استان و تقریبا 12 درصد از اعضای دانشجویی دانشجویان خارج از کشور و بین المللی هستند. این دانشگاه دارای 55 محقق رودز و یکی از بهترین سوابق سرانه در بین دانشگاه های کانادا می باشد.

دانشگاه آلیسون به ارائه تجربه آموزشی غنی، متنوع و چالش برانگیز به دانشجویان مشهور است. علاوه بر مدرک تحصیلی در هنر، تجارت، علم، هنرهای زیبا و موسیقی، دانشجویان می توانند از بیش از 40 برنامه که مطابق با علایق و اهداف شغلی آنها است، انتخاب کنند.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در تحقیقات نوآورانه از اوایل سال دوم شرکت کنند و بسیاری از آنها حتی قبل از فارغ التحصیلی، مقالات را با اساتید منتشر می کنند.

رشته ها:

انگلیسی

هنرهای زیبا

تاریخ

زبانها و ادبیات مدرن

موسیقی

فلسفه

روانشناسی

مطالعات مذهبی

مطالعات آمریکایی

مطالعات کانادایی

علوم اجتماعی

مردم شناسی

تجارت

اقتصاد

جغرافیا و محیط زیست

سیاست و روابط بین الملل

جامعه شناسی

مطالعات محیطی

فلسفه

علوم سیاسی

اقتصاد

زیست شناسی

شیمی

بیوشیمی

ریاضیات

علوم کامپیوتر

فیزیک

روانشناسی

حمل و نقل هوایی (همراه با کالج مونکتون)

محیط زیست

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
  • کشور
    کانادا
  • استان
    نیو برانزویک
  • شهر
    سکویل
  • تعداد دانشجویان
    2250
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 مارچ

انواع بورس های تحصیلی

بورسیه های ورودی

بورس های تحصیلی ورودی از 4000 دلار تا 20،000 دلار است. هنگام ارسال برنامه جامع پذیرش و بورسیه تحصیلی، بطور خودکار برای بورسیه های ورودی در نظر گرفته می شوید. شما باید معدل پذیرش محاسبه شده 80 درصد (یا معادل آن) را داشته باشید تا واجد شرایط باشید.

بورس های تحصیلی تعیین شده

بورسیه های تعیین شده برخی از جوایز برتر را شامل می شوند. می توانید برای بسیاری از آنها در برنامه پذیرش خود اقدام کنید، اما برخی از آنها اطلاعات تکمیلی نیاز دارند.

جوایز

دانشگاه مونت آلیسون جوایزی را به دانشجویان تمام وقت ورودی ارائه می‌دهد که شامل پیشرفت تحصیلی استثنایی هستند و نیاز مالی دارند. هنگامی که شما به عنوان یک درخواست کننده پذیرش در دانشگاه مونت آلیسون مورد بررسی قرار می‌گیرید، به طور خودکار برای دریافت جوایز مورد نظر مدنظر قرار می‌گیرید.

برای هر دو بورسیه تحصیلی و جوایز، در صورت رعایت معیارها، به طور خودکار در نظر گرفته می شوید.

پیمایش به بالا