دانشگاه مانت سنت وینسنت کانادا

Mount Saint Vincent University

معرفی دانشگاه مانت سنت وینسنت کانادا

دانشگاه مانت سنت وینسنت، که اغلب به عنوان مانت شناخته می‌شود، یک دانشگاه عمومی در شهر هلیفکس، نوا اسکوشیا، کانادا قرار دارد و در سال 1873 تأسیس شده است. این دانشگاه برنامه‌های کارشناسی ارشد را در رشته‌های هنر، علوم، آموزش و مطالعات حرفه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین، مانت سنت وینسنت دارای 13 برنامه تحصیلات تکمیلی در زمینه‌هایی مانند برنامه‌های کاربردی تغذیه، روانشناسی، مطالعه کودک و نوجوان، آموزش، مطالعات خانوادگی، روابط عمومی و مطالعات زنان است. علاوه بر این، دانشگاه مانت سنت وینسنت برخی از برنامه‌های دکترا را نیز ارائه می‌دهد.

دانشگاه مانت سنت وینسنت بیش از 40 رشته کارشناسی ارشد در رشته های هنر، علوم و مطالعات حرفه ای ارائه می دهد. برنامه های مطالعات حرفه ای شامل برنامه هایی کاربردی مانند تغذیه، مدیریت شغلی، مطالعات در مورد کودکان و نوجوانان ، مطالعات خانواده، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، رهبری غیرانتفاعی و مدیریت گردشگری است.

دانشگاه مانت سنت وینسنت 16 مرکز تحقیقاتی و انستیتو دارد.

رشته ها:

زیست شناسی

مطالعات کانادایی

شیمی

مطالعات فرهنگی

اقتصاد

انگلیسی

فرانسوی

تاریخ

ریاضیات

مطالعات سیاسی

روانشناسی

جامعه شناسی

مردم شناسی

مطالعات زنان

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
  • کشور
    کانادا
  • استان
    هالیفکس
  • شهر
    نوا اسکوشیا
  • تعداد دانشجویان
    2433
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    9 آگوست
مقاطع تحصیلی
17,660 دلار کانادا

همه دانشجویان بین المللی باید با مرکز آموزش بین المللی MSVU که مشاوره شخصی، دانشگاهی، فرهنگی و مهاجرتی ارائه می دهند، تماس بگیرند.

دانشگاه امکان دریافت بودجه از طریق دانشگاه برای دو نوع بورسیه تحصیلی، یعنی جوایز مبتنی بر شایستگی و بورس‌های تحصیلی (جوایز مبتنی بر امور مالی شما) را به دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط فراهم می‌کند. هرچند دریافت وام برای دانشجویان بین‌المللی امکان‌پذیر نیست، اما برای دریافت سایر بورس‌ها می‌توانید اقدام کنید.

جوایز شایستگی محور:

جوایزی که برای دستاوردهای خاص به دانشجویان دوره داده می شود. لیست جوایز برای هر ترم در وبسایت دانشگاه ارائه می شود.

پیمایش به بالا