دانشگاه کالج کینگز کانادا

The King's University

معرفی دانشگاه کالج کینگز کانادا

دانشگاه کینگز واقع در ادمونتون، آلبرتا، کاناد ، یک دانشگاه خصوصی است که دارای رشته های کارشناسی در هنر، علوم انسانی، موسیقی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و تجارت و آموزش است. کینگز در حال حاضر به بیش از 900 دانشجو از سراسر کانادا و خارج از کشور خدمت می کند و نماینده بیش از 16 کشور است.

در 16 نوامبر 1979، قانونگذاری آلبرتا قانون کالج کینگز را تصویب کرد که منشوری را به کالج کینگز اعطا کرد. کینگز توسط انجمن کالج مسیحی (آلبرتا) به عنوان کالج کینگز تاسیس شد.

در تابستان سال 1993، کالج به اولین پردیس دائمی خود منتقل شد. در نوامبر همان سال، قوه مقننه آلبرتا لایحه تغییر نام این کالج به کالج دانشگاه کینگز را تصویب کرد.

دانشجویان می توانند در بیش از 37 رشته ثبت نام کنند. دانشگاه کینگز دوره های لیسانس سه ساله و چهار ساله را در رشته های هنر، علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و تجارت و همچنین دوره کارشناسی ارشد دو ساله تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. برنامه های برجسته شامل برنامه مطالعات زیست محیطی و سیاست-تاریخ-اقتصاد (PHE) اصلی است. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 900 دانشجو دارد که در دوره های لیسانس هنر، لیسانس علوم، لیسانس موسیقی، لیسانس تجارت و کارشناسی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

آموزش در مقطع کارشناسی ارشد در آزمایشگاه و با پروژه های تحقیقاتی متنوعی انجام می شود. بسیاری از پروژه ها با سایر دانشگاه ها، سازمان های غیر دولتی، گروه های جامعه یا مشارکت های بین المللی همکاری می کنند.

دانشگاه حاضر برای دانشجویان بین‌المللی که نیاز مالی دارند و تمایل به کار کردن دارند، فرصت استخدام در پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه، کتابخانه، مرکز تاسیسات، دفاتر اداری و خدمات غذایی را فراهم می‌کند.

 

در پنج سال گذشته، کینگز برای اندازه کلاس ها، کیفیت تدریس و رضایتمندی دانشجو ها جوایزی را برنده شده است.

ساختمانهای کینگز در زمینی به مساحت 80،000 متر مربع و امکانات شامل: 34 کلاس درس، هشت آزمایشگاه علمی، سه مرکز رایانه، گلخانه، استودیوی هنرهای زیبا، کتابخانه بزرگ و با امکانات بالا، سالن بدنسازی، کافه تریا بزرگ، کتابفروشی، اتاق کنفرانس، زمین های ورزشی در فضای باز و دو خوابگاه دانشجویی می باشد.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    آلبرتا
  • شهر
    ادمونتون
  • تعداد دانشجویان
    910
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    15 ژانویه
17,082 دلار کانادا
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی

برنامه های مربوط به جوایز و بورسیه های رقابتی در تاریخ 1 فوریه 2020 و تا 31 مارس 2020 بسته می شود.

در دانشگاه کینگز، هر ساله جوایز ویژه‌ای به دانشجویان برتر در سال‌های یک، دو، سه و چهار تحصیل اهدا می‌شود. این دانشگاه به دانشجویان فرم‌هایی ارائه می‌دهد و بر اساس اطلاعات درج شده در آن فرم، دانشجویان را برای دریافت این جوایز مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین، بورس‌های تحصیلی نیز بر اساس سوابق آکادمیک برتر به دانشجویان اعطا می‌شود. برای دریافت این بورس‌ها، دانشجو باید حداقل معدل کل 3.5 را در طول تحصیل خود حفظ کند.

پیمایش به بالا