دانشگاه کبک آبیتیبی تمیسکامینگ کانادا

Universite du Quebec en Abitibi Temiscamingue

معرفی دانشگاه کبک آبیتیبی تمیسکامینگ کانادا

دانشگاه کبک آبیتیبی تمیسکامینگ یک دانشگاه دولتی در شبکه دانشگاه های کبک است و دارای مراکز دانشگاهی در وال د اور و روین نوراندا است.

ماموریت دانشگاه کبک آبیتیبی تمیسکامینگ ((UQAT انتقال دانش و کمک به دانشجویان در توسعه روش های خود برای درک بهتر جهان است.

دانشگاه کبک آبیتیبی تمیسکامینگ برنامه در زمینه های مدیریت، حسابداری، آموزش، مهندسی، رسانه، روانشناسی، پرستاری و هنر ارائه می دهد. دانشجویان می توانند تخصص خود را در رشته های مهندسی الکترومکانیک و مهندسی مکانیک انتخاب کنند.

دانشگاه آبیتیبی تمیسکاماینگ کبک یک دانشگاه عمومی و زیر مجموعه دانشگاه کبک است که کمپس هایی در والدور و روین-نوراندا دارد.

تأسیس این دانشگاه به سال ۱۹۷۰ برمی‌گردد. محل قرارگیری آبیتیبی تمیسکاماینگ در نزدیکی مرکز شهر والدور قرار دارد و این منطقه برخوردار از طبیعتی زیبا است. آبیتیبی یکی از جوامع صمیمی و امن محسوب می‌شود و در آن یک دریاچه زیبا قرار دارد که در میان جنگل‌های بکر قرار گرفته است. فرهنگ، اقتصاد و انرژی در این شهر به خوبی قابل تجربه است و به ایجاد یک محیط مناسب برای زندگی و تحصیل کمک می‌کند.

هر سال، صدها دانشجوی بین‌المللی از سراسر جهان اقدام به تحصیل در برنامه‌های درسی مرتبط با دانشگاه آبیتیبی تمیسکاماینگ کبک (UQAT) می‌کنند. این مرکز آموزشی با سطح کیفی بسیار بالا در آموزش و تحقیقات در زمینه‌های تحصیلی متنوع خود مشهور است. لابراتوارهای خاص و تجهیزات پیشرفته و منحصر به فردی که در این دانشگاه وجود دارد، تجربه‌ای استثنایی و منحصر به فرد را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

به علاوه، دانشگاه آبیتیبی تمیسکاماینگ کبک برنامه‌های درسی خود را به دو زبان انگلیسی و فرانسه ارائه می‌دهد. در واقع، بیش از ۱۲۰ برنامه تحصیلی در دوره‌های کارشناسی و بالاتر در این مرکز آموزشی ارائه می‌شود، که به دانشجویان فرصتی گسترده برای ادامه تحصیل در زمینه‌های مورد علاقه‌شان می‌دهد.

  • استان
    کبک
  • شهر
    نوراندا
  • تعداد دانشجویان
    4999
  • زبان
    انگلیسی, فرانسه
  • ددلاین ترم ژانویه
    1 نوامبر
  • ددلاین ترم می
    1 مارچ
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 مارچ
17,500 دلار کانادا
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر

یکی از روش‌هایی که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در تأمین مالی تحصیلات خود در کانادا کمک بگیرند، دریافت بورس‌های تحصیلی است که به صورت جوایز مالی غیرقابل بازپرداخت ارائه می‌شوند. این بورس‌ها به دانشجویانی با وضیعت تحصیلی ممتاز اختصاص می‌یابند، اگرچه ممکن است شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شود، اما عامل مهمتر همچنان وضعیت آکادمیک دانشجو است.

بودجه بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در کانادا هستند محدود، بسیار رقابتی و بیشتر در سطح کارشناسی ارشد در دسترس است.

در اینجا چند پیشنهاد و منبع برای کمک به شما در شروع کار آمده است:

برنامه بورسیه های بین المللی دولت کانادا

امور جهانی كانادا مسئول مشاركت دولت در برنامه های مهم بین المللی بورس تحصیلی است ودانشجویان را قادر می سازد تا جوایز تحقیق و پژوهش مختلفی را جستجو کنند.

بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

بورسیه تحصیلات تکمیلی و بین المللی در کانادا برای دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های کانادا مشغول به تحصیل هستند، 50،000 دلار در مجموع و به مدت سه سال ارزش دارد.

بورس های تحصیلی و کمک های مالی بنیاد تحقیقاتی کبک

دولت کبک بورسیه ها و کمک های مالی را از طریق صندوق های تحقیقاتی خود FRQNT (طبیعت و فناوری ها)، FRQSC (جامعه و فرهنگ) برای مطالعات دکتری، بورس های تحصیلات تکمیلی و تحقیقات کوتاه مدت یا توسعه حرفه ای ارائه می دهد.

بورسیه های دکترای بنیاد پیر الیوت ترودو

بنیاد ترودو هر ساله به 15 داوطلب برجسته دکتری که ثبت نام کرده اند یا قرار است در یک برنامه علوم اجتماعی و علوم انسانی ثبت نام کنند، پاداش می دهد. مدت اعتبار این بورس ها برای هر محقق تا چهار سال است.

مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا