دانشگاه کالج سن میشل کانادا

University of St. Michael's College

معرفی دانشگاه کالج سن میشل کانادا

دانشگاه کالج سن میشل زیر مجموعه دانشگاه تورنتو می باشد که در سال 1852 توسط کنگره سنت باسیل فرانسه تأسیس شد.

این کالج دانشگاه بیشتر با تدریس و تحقیق در علوم انسانی و کلام معروف است.

قدیمی ترین ساختمانهای کالج سنت مایک بر روی ملک اصلی کلاور هیل اهدا شده توسط جان المسلی ساخته شده است و توسط معمار اسکاتلندی ویلیام هایه طراحی شده است. با مالکیت زمینهای دیگری در سال های 1890، 1920، 1926 و 1928، کالج به تدریج از کلاور هیل به سمت غرب گسترش یافت و به پارک کوئین رسید. محوطه فعلی کالج سن میشل، انتهای شرقی دانشگاه تورنتو را تشکیل می دهد، کالج ویکتوریا در شمال و کالج رجیس در جنوب قرار دارند. بخش اصلی کالج سن میشل در بخش شمال غربی محوطه کالج است که ضلع شمالی آن به کالج ویکتوریا منتهی می شود.

کتابخانه جان م. کلی، که کتابخانه اصلی کالج سن میشل است، یک بخش از گسترش فعالیت‌های دیجیتالی با دانشگاه تورنتو است. این کتابخانه، اگرچه ساختمان خود را در سال ۱۹۶۹ افتتاح کرد، اما از روزهای اولیه تأسیس دانشگاه فعالیت می‌کند. علاوه بر بیش از ۳۰۰٬۰۰۰ جلد کتاب، این کتابخانه یکی از بزرگترین مجموعه‌های مراکز رایانه را در دانشگاه تورنتو دارد.

مجموعه كتابخانه عمدتاً در زمينه هاي علوم انساني و علوم اجتماعي به ويژه در تاريخ، مطالعات رسانه، فلسفه، زبانها و ادبيات، تاريخ كانادا، ادبيات انگليسي و تاريخ قرون وسطايي است. همچنین مجموعه های ویژه و آرشیوی از جمله منابع مهم چسترتون، جان هنری نیومن و مقالات هنری نوون و شیلا واتسون وجود دارد.

این دانشگاه یک روزنامه رسمی دانشجویی به اسم مایک دارد و از سال 1947 به صورت دو هفته یکبار چاپ شده است.

کالج سن میشل، که یکی از سه کالج فدرال در دانشگاه تورنتو است، در کنار کالج های ویکتوریا و ترینیتی واقع شده است. دانشگاه تورنتو در حال حاضر دارای یک سیستم یکپارچه است که بر اساس الگوی سیستم کمبریج و آکسفورد طراحی شده است. تعداد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه در حدود 40،000 نفر است.

سنت مایک اگر چه زیر مجموعه دانشگاه تورنتو است اما به صورت مستقل اداره می شود، همانطور که در قانون دانشگاه کالج سن میشل در استان انتاریو ذکر شد (2005).

اتحادیه این دانشگاه با دانشگاه تورنتو به اواخر قرن نوزدهم بر می گردد از طریق این اتحاد، سنت مایک به منابع بزرگتر و بیشتری از جمله دانشکده های معتبر، امکانات پیشرفته و … دسترسی پیدا کرد. دانشجویانی که از طریق سنت مایک ثبت نام کرده اند دانشجویان دانشگاه تورنتو هستند و در نهایت مدرک خود را از دانشگاه تورنتو دریافت می کنند.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    اونتاریو
  • شهر
    تورنتو
  • تعداد دانشجویان
    4505
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 فوریه
25,500 دلار کانادا

بیش از 90 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کمک های مالی دریافت می کنند که ممکن است شامل بورس های تحصیلی، کمک هزینه ها و وام ها باشد.

همه دانشجویان بطور خودکار برای بورس های تحصیلی دانشگاهی مبتنی بر شایستگی، در نظر گرفته می شوند.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه سن میشل به طور کلی برای چهار سال ثبت نام تمام وقت قابل تمدید است.

کالج سن میشل هر ساله میلیون ها دلار کمک مالی اهدا می کند. علاوه بر کمک های مبتنی بر نیاز، بورس های تحصیلی شایستگی محور نیز بر اساس شرایط آکادمیک هر دانشجو اعطا می شود.

بورس های تحصیلی دانشگاهی مایکل مایکل نیازی به بازپرداخت ندارند.

هر دانشجویی تنها می‌تواند از یک بورس تحصیلی بهره‌مند شود. در صورتی که دانشجو بیش از یک شاخصه شایستگی آکادمیک را از خود نشان دهد (مانند داشتن معدل بالا و فعالیت‌های تحقیقاتی)، او می‌تواند درخواست دریافت مبلغ بیشتری برای بورس بدهد. با این حال، در نهایت تنها می‌تواند از یک نوع بورس تحصیلی استفاده کند.

بورسیه تحصیلی پونتینی

بورسیه تحصیلی پونتینی بر اساس معدل و شرایط ممتاز تحصیلی و طی 4 سال به ارزش 11200 دلار سالانه اعطا می شود.

بورس تحصیلی بنیانگذاران

از نظر شرایط و ضوابط دریافت این بورس نیز همانند مورد فوق می باشد و طی 4 سال 10400 دلار سالانه ارزش دارد.

برای این بورس ها باید دارای معدل حداقل 3.5 یا بالاتر در مقیاس 4.0 باشید.

بورسیه سن میشل

بورسیه تحصیلی سن میشل بر اساس پیشرفت تحصیلی و پتانسیل های تحصیلی به دانشجویان ورودی اعطا می شود. به مدت 4 سال اعتبار دارد.

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا