دانشگاه سادبری کانادا

Université de Sudbury

معرفی دانشگاه سادبری کانادا

دانشگاه سادبری (Université de Sudbury) یک دانشگاه دوزبانه در سادبری، انتاریو، کانادا است که دوره‌های تحصیلی را به زبان‌های فرانسه و انگلیسی ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها شامل مطالعات دینی، فلسفه، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (به طور کامل به زبان فرانسه) است. دانشگاه سادبری به دانشگاه لوران وابسته است.

این دانشگاه در سال 1913 به عنوان یک کالج تأسیس شد و برای مدت طولانی تنها کالج در شمال انتاریو بود. در سال 1957، نام خود را تغییر داد و به دانشگاه سادبری تبدیل شد.

این دانشگاه از سال 1960 با دانشگاه لورنتین همکاری دارد.

با توجه به یک توافقنامه بین چهار دانشگاه، یعنی دانشگاه‌های سادبری، لورنتین، هانتینگتون و ثورنلو، دانشجویان این دانشگاه‌ها می‌توانند دروس خود را در هر یک از این چهار دانشگاه، در صورت ارائه آن رشته، انتخاب کنند و واحدهای درسی خود را در آنجا تکمیل کنند.

این دانشگاه فعالیت های زیادی در زمینه های فرهنگی و ورزشی دارد، تیم هاکی این دانشگاه در سطح کشور معروف می باشد.

شهر سادبری در استان اونتاریو واقع شده است و در نزدیکی دریاچه رمسی قرار دارد. این شهر دارای یک مساحت حدود ۳٬۲۲۸ کیلومتر مربع است. با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و نزدیکی به دو شهر مهم، یعنی اوتاوا و تورنتو، سادبری می‌تواند یک مقصد مناسب برای تحصیلات باشد.

مردم شناسی و فرهنگ

مطالعات دینی

فلسفه

مطالعات بومی

روزنامه نگاری

  • کشور
    کانادا
  • استان
    اونتاریو
  • شهر
    سادبری
  • تعداد دانشجویان
    6000
  • زبان
    انگلیسی, فرانسه
  • ددلاین ترم ژانویه
    1 اکتبر
  • ددلاین ترم می
    1 فوریه
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 آپریل
27,000 دلار کانادا

برای ثبت نام بورسیه های این دانشگاه باید تا قبل از 30 سپتامبر همان سال ثبت نام کرده باشید. (فرمی به متقاضی ارائه می شود که باید آن را تکمیل نماید.)

متقاضیان فقط برای دریافت یک بورس تحصیلی می توانند ثبت نام نمایند.

پس از بررسی توسط دانشگاه، اگر واجد شرایط باشید بورسیه سالانه به ارزش 5000 تا 7000 دلار به شما تعلق می گیرد.

برای واجد شرایط بودن این بورس ها دانشجو باید سالانه حداقل 24 واحد درسی را انتخاب نماید و شرایط تحصیلی و معدل قابل قبولی داشته باشد.

توجه داشته باشید معدل ترم های گذشته شما ملاک می باشد، در نتیجه فقط دانشجویان سال دوم و بالاتر می توانند در صورت داشتن شرایط فوق جهت دریافت این بورس ها ثبت نام نمایند.

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا