دانشگاه آکادیا کانادا

Acadia University

معرفی دانشگاه آکادیا کانادا

دانشگاه آکادیا یک دانشگاه عمومی واقع در وولفویل، نوا اسکوشیا، کانادا است. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلفی را در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد.

این دانشگاه در مجموع بیش از 200 برنامه تحصیلی را ارائه می دهد. متوسط تعداد دانشجو در هر کلاس 28 نفر است. دانشگاه آکادیا دوره های مکاتبات و آموزش از راه دور را نیز ارائه می دهد.

از ژوئیه سال 2017، دکتر پیتر جی. ریکتز رئیس فعلی دانشگاه است.

هیئت رئیسه دانشگاه آکادیا و اعضای اتحادیه دانشگاه آکادیا (AUFA) انتشار اخبار توافق نامه جمعی جدید را که دوره 1 ژوئیه 2010 تا 30 ژوئن 2014 مشخص شده بود را تصویب کرده اند.

آکادیا بیش از 15 مرکز تحقیقاتی و 6 صندلی تحقیقاتی دارد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این فرصت را دارند که در دانشگاه، در بسیاری از فرصتهای تحقیقاتی شرکت کنند.

بخش تحقیقات و مطالعات تحصیلات تکمیلی از دانشکده ها جداست و نظارت بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین برنامه های پژوهشی آکادیا را بر عهده دارد.

در آکادیا، برنامه‌های تحقیقاتی گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف وجود دارد که به بررسی موضوعات متنوعی می‌پردازند. این برنامه‌ها شامل محیط‌های ساحلی، تنوع قومی فرهنگی، عدالت اجتماعی، نظارت بر محیط زیست و تغییرات آن، روابط سازمانی، داده‌کاوی، تأثیر فناوری‌های دیجیتال و گزینه‌های شیوه زندگی و سلامتی می‌باشند. در آکادیا، مراکز تحقیقاتی متعددی وجود دارند که شامل موسسه انرژی جزر و مد، انستیتوی تجزیه و تحلیل داده‌های آکادیا می‌شوند. این مراکز با همکاری تیم‌های تحقیقاتی متخصص، به بررسی و پژوهش در زمینه‌های مختلف می‌پردازند و نتایج تحقیقات خود را به ارمغان می‌آورند.

در سال 1996، دانشگاه آکادیا پیشگام استفاده از فناوری موبایل در محیط آموزشی بعد از متوسطه شد.

این ابتکار عمل دانشگاهی با نام Acadia Advantage با استفاده از رایانه های نوت بوک در برنامه درسی کارشناسی ادغام شد و نوآوری هایی در تدریس ایجاد کرد. تا سال 2000، تمام دانشجویان دوره کارشناسی ارشد آکادیا در این طرح شرکت می کردند. این ابتکار فراتر از اجاره رایانه های نوت بوک به دانشجویان در طول سال تحصیلی بود و شامل آموزش، پشتیبانی کاربر و استفاده از برنامه های خاص در دوره در آکادیا بود که به طور قطع باعث بهبود انقلابی در یادگیری در ولف وایل گردید.

علاوه بر این، دانشگاه آکادیا جایزه پایونیر را برای محاسبات Ubiquitous Computing دریافت کرد. در سال 2001، در رده بندی های سالانه دانشگاه مک لین رتبه های بالایی را کسب کرد.

در سال 2017، Acadia Pavilion Innovation را به عنوان بخشی از پروژه نوسازی مجتمع علمی 22.25 میلیون دلاری خود اعلام کرد.

رشته های دانشگاه آکادیا:

 

زیست شناسی

مدیریت بازرگانی

مطالعات کانادایی

هنر

شیمی

مطالعات کلاسیک

علوم کامپیوتر

اقتصاد

انگلیسی

مطالعات زیست محیطی

علوم زمین زیست محیطی

فرانسوی

زمین شناسی

آلمانی

کینزیولوژی

ریاضیات و آمار

آموزش ریاضیات

موسیقی

موسیقی درمانی (BMT ، CMT)

تغذیه و رژیم غذایی (BSN)

دانشکده علوم ناب و کاربردی

فلسفه

فیزیک

روانشناسی

جامعه شناسی

اسپانیایی

تئاتر

هنر

الهیات

مطالعات زوجین

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
  • کشور
    کانادا
  • استان
    نوا اسکوشیا
  • شهر
    ولف ویل
  • تعداد دانشجویان
    24255
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 مارچ
  • پذیرش مشروط
    دارد
17,884 دلار کانادا

این دانشگاه سالانه مبلغی در حدود 4 میلیون دلار را به عنوان بورس تحصیلی به دانشجویان خود ارائه می دهد. پس از ثبت نام در دانشگاه در صورت داشتن شرایط ممتاز به صورت اتوماتیک برای این بورس ها در نظر گرفته می شوید.

پیمایش به بالا