دانشگاه وورتسبورگ آلمان

Julius-Maximilians-Universität Würzburg

معرفی دانشگاه وورتسبورگ آلمان

دانشگاه وورتسبورگ، به طور رسمی با نام “دانشگاه جولیوس ماکسیمیلیان وورتسبورگ”، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در شهر وورتسبورگ، آلمان، است. این دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات آموزش عالی در آلمان است و در سال 1402 تأسیس شد. در ابتدا، دانشگاه وورتسبورگ فعالیتی کوتاه داشت و در سال 1415 تعطیل شد. اما در سال 1582، با تلاش ژولیوس اچتر فون مسپلبرن، دانشگاه مجدداً بازگشایی شد. امروزه، این دانشگاه به یاد ژولیوس اچتر فون مسپلبرن و ماکسیمیلیان جوزف نامگذاری شده است.

دانشگاه وورتسبورگ بخشی از گروه U15 دانشگاه های آلمانی است که دارای فعالیت تحقیقاتی هستند. این دانشگاه همچنین عضو گروه کویمبرا است.

در دانشگاه وورتسبورگ، مدیریت مرکزی، دفتر دانشجویان خارجی و چندین پژوهشکده در منطقه شهر قدیمی واقع شده‌اند. همچنین، پردیس جدید هنرهای لیبرال با کتابخانه مدرن خود، در جنوب شرقی شهر واقع شده است. امروزه، دانشگاه وورتسبورگ بیش از 29,000 دانشجو دارد، از جمله بیش از 1,000 نفر از کشورهای دیگر. این نشان می‌دهد که دانشگاه وورتسبورگ جذابیت بالایی برای دانشجویان بین‌المللی دارد و به عنوان یک مقصد آموزش عالی برجسته در سطح جهان شناخته می‌شود.

پس از جنگ جهانی دوم، ایالت آزاد بایرن سرمایه ای برای بازسازی و نوسازی ساختمان های دانشگاه سرمایه گذاری کرد که در اثر بمباران متفقین به شدت آسیب دیده بود.

رتبه جهانی این دانشگاه 268 و رتبه کشوری آن 19 می باشد.

دانشکده ها:

دانشکده الهیات کاتولیک

دانشکده حقوق

دانشکده پزشکي (پزشکي، دندانپزشکي و زيست پزشکي)

دانشکده هنر: مطالعات تاریخی، فلسفی، فرهنگی و جغرافیایی

دانشکده علوم انسانی

دانشکده زیست شناسی

دانشکده شیمی و داروسازی

دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر

دانشکده فیزیک و نجوم

دانشکده مدیریت بازرگانی و اقتصاد

  • کشور
    آلمان
  • تعداد دانشجویان
    28878
  • زبان
    انگلیسی, آلمانی
  • ددلاین ترم می
    15 ژانویه
  • ددلاین ترم سپتامبر
    15 ژوئن
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
280 یورو
مقاطع تحصیلی

اگر قصد استفاده از بورس تحصیلی را دارید، بهتر است اطلاعات مربوط به فرصت های کمک هزینه تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور را در کشور خود تهیه کنید..

 

سرویس تبادل دانشگاهی آلمان (DAAD) فرصت هایی را برای داوطلبان خارجی فراهم می کند که بتوانند تمام وقت یا تحصیل در دوره دکترا را در موسسات عالی و فنی آلمان انجام دهند. حمایت بورسیه فقط برای مدت معینی و نه برای کل دوره تحصیل شما ارائه می شود.

 

DAAD همچنین در کشورهای خارج از کشور دفتر دارد. شما می توانید مستقیماً با DAAD در دفتر خارجی آنها در تماس باشید. آدرس های مختلف DAAD از نزدیکترین کنسولگری آلمان شما قابل دستیابی است.

 

لطفا در نظر داشته باشید که شانس دریافت بورس تحصیلی در آلمان برای مقطع لیسانس عملا غیرممکن است و برای دوره کارشناسی ارشد شانس کم است. اکثر بورسیه ها برای مقطع دکترا می باشند.

پیمایش به بالا