دانشگاه لاوال کانادا

Université Laval

معرفی دانشگاه لاوال کانادا

دانشگاه لاوال یک دانشگاه تحقیقاتی فرانسوی و عمومی در شهر کبک، کبک، کانادا است. این دانشگاه در سال ۱۸۵۲ توسط منشور سلطنتی که توسط ملکه ویکتوریا صادر شد، تأسیس شد و به عنوان قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی در کانادا و اولین موسسه آموزش عالی در آمریکای شمالی شناخته می‌شود. این دانشگاه به زبان فرانسه آموزش عالی ارائه می‌دهد و از دهه ۱۹۵۰ به بعد، پردیس‌های آن در حومه شهر تأسیس شده‌اند. دانشگاه لاوال از نظر بودجه پژوهشی در بین ۱۰ دانشگاه برتر کانادا قرار دارد و دارای ۴ صندلی تحقیق عالی کانادا است. مانند بسیاری از مؤسسات کبک، نام “Université Laval” به انگلیسی ترجمه نشده است.

از سال ۲۰۰۲، دانشگاه لاوال بیش از ۳۸،۰۰۰ دانشجو و بیش از ۳۵۰ برنامه تحصیلی ارائه کرده است. این دانشگاه همچنین سالانه بیش از ۲،۵۰۰ دانشجوی خارجی را به خود جذب می‌کند و تقریباً ۱،۰۰۰ دانشجو از استان‌های دیگر کانادا را در خارج از کبک جذب می‌کند. بسیاری از دانشجویان برای شرکت در برنامه “Français pour non francophones”، که به عنوان زبان دوم برای دانشجویانی از کانادا و سراسر جهان آموزش می‌دهد، به دانشگاه می‌آیند. از اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی، دانشگاه لاوال آموزش از راه دور را نیز ارائه می‌دهد. بیش از ۳۰ برنامه و ۴۰۰ دوره توسط آموزش از راه دور ارائه می‌شود، که ۸۰٪ از آنها قابل دسترسی از طریق اینترنت هستند.

 

 

علوم اداری

کشاورزی و علوم غذایی

معماری، شهرسازی و هنرهای تجسمی

دندانپزشکی

دانشکده حقوق

Faculté des Lettres (علوم انسانی)

جنگلداری، جغرافیا و ژئوماتیک

هنرها

دارو

موسیقی

پرستاری

فلسفه

تحصیلات تکمیلی

علم و مهندسی

علوم اجتماعی

الهیات و مطالعات دینی

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
  • کشور
    کانادا
  • استان
    کبک
  • شهر
    کبک
  • تعداد دانشجویان
    43000
  • زبان
    انگلیسی, فرانسه
  • ددلاین ترم ژانویه
    15 سپتامبر
  • ددلاین ترم می
    15 ژانویه
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 فوریه
  • وبسایت
مقاطع تحصیلی
18,151 دلار کانادا

به عنوان یک دانشجوی دانشگاه لاوال، به طیف گسترده ای از گزینه های کمک های مالی، از جمله بورس های تحصیلی و دانشگاهی، رهبری، بورس های بین المللی تحرک، کارورزی های پرداخت شده، فرصت های تحصیل در کار، برنامه های کمک مالی دولت و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

 

بورسیه ها فقط برای تعالی دانشگاهی محفوظ نیستند. ضوابط واجد شرایط بودن بسیار متفاوت است و می تواند براساس پذیرش، تحرک، رهبری، تعالی، وضعیت مالی و غیره باشد. دفتر جوایز دانشجویی و دفتر کمک های مالی بیش از 3000 بورس تحصیلی را که هر ساله برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام می شود، لیست می کند.

برای اطلاعات بیشتر به فهرست راهنمای بورس تحصیلی مراجعه کنید.

*** اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را دارید، توصیه می شود سال قبل از ورود به برنامه کارشناسی ارشد یا دکتری خود برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنید.

** دانشجویان بین المللی:

برخی بورس های تحصیلی، عمدتاً در مقطع کارشناسی ارشد، صرفاً برای دانشجویان بین المللی رزرو شده اند و می توانند منبع مهمی از بورس باشند.

پیمایش به بالا