دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

The University of British Columbia

معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که دارای مراکز دانشگاهی در ونکوور (کمپ ونکوور) و کلونا (کمپ اوکاناگان) در بریتیش کلمبیا، کانادا قرار دارد. تأسیس این دانشگاه به سال 1908 بازمی‌گردد و از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا محسوب می‌شود. UBC در رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر کانادا قرار دارد. با بودجه تحقیقاتی سالیانه بالغ بر 600 میلیون دلار، این دانشگاه بیش از 8000 پروژه در سال انجام می‌دهد.

پردیس ونکوور در حدود 10 کیلومتری غرب شهر ونکوور واقع شده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا خانه TRIUMF، آزمایشگاه ملی کانادا برای فیزیک هسته ای است که بزرگترین سیکلوترون جهان را در خود جای داده است می باشد. علاوه بر انستیتوی مطالعات پیشرفته پیتر وال و انستیتوی ماده کوانتوم استوارت بلوسون، دانشگاه بریتیش کلمبیا و انجمن ماکس پلانک بطور جمعی اولین مؤسسه ماکس پلانک را در آمریکای شمالی با تخصص در مواد کوانتومی تأسیس کردند. یکی از بزرگترین کتابخانه های تحقیقاتی در کانادا، سیستم کتابخانه دانشگاه بریتیش کلمبیا است که بیش از 9.9 میلیون جلد کتاب در بین 21 شعبه خود دارد. پردیس Okanagan در Kelowna، بریتیش کلمبیا واقع شده است.

هشت برنده جایزه نوبل، 71 نفر از محققان رودز، 65 نفر شرکت کننده المپیک، ده نفر در آکادمی هنر و علوم آمریکا و انجمن سلطنتی و 208 نفر از اعضای انجمن سلطنتی کانادا وابسته به دانشگاه بریتیش کلمبیا بوده اند. سه نخست وزیر کانادا، از جمله نخست وزیر زن کانادا، کیم کمپبل و نخست وزیر فعلی جاستین تروودو، در دانشگاه بریتیش کلمبیا تحصیل کرده اند.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    بریتیش کلمبیا
  • شهر
    ونکوور
  • تعداد دانشجویان
    61113
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم ژانویه
    15 اکتبر
  • ددلاین ترم می
    15 مارس
  • ددلاین ترم سپتامبر
    15 جولای
  • وبسایت
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
38,946 دلار کانادا
مقاطع تحصیلی

به محض دریافت پیشنهاد پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا، به طور خودکار برای این جوایز مبتنی بر شایستگی در نظر گرفته می شوید.

بورس تحصیلی عمده بین المللی:

بورسیه های ورودی بین المللی اصلی (IMES) به دانشجویان بین المللی استثنایی که وارد برنامه های کارشناسی دانشگاه می شوند تعلق می گیرد.

بورس تحصیلی عمده بین المللی:

بورس‌های ورودی بین‌المللی اصلی (IMES) به دانشجویان بین‌المللی استثنایی ارائه می‌شود که وارد برنامه‌های کارشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا می‌شوند. دانشجویان IMES این بورس‌ها را هنگام ورود به سال اول تحصیل خود در دانشگاه بریتیش کلمبیا دریافت می‌کنند و امکان تمدید بورس تا سه سال تحصیلی دیگر وجود دارد. تعداد و سطح بورسیه‌هایی که هر سال اعطا می‌شود، بسته به بودجه موجود متفاوت است.

تصمیمات بورس تحصیلی از اواسط ماه مارس تا پایان آوریل هر سال گرفته می شود.

بورسیه ها جوایز مبتنی بر شایستگی هستند. جوایز شایستگی محور دیگری بر اساس دستاوردها در زمینه های مختلف نیز ممکن است در دسترس باشد.

تصمیمات بورس تحصیلی از اواسط ماه مارس تا پایان آوریل هر سال گرفته می شود.

پیمایش به بالا