دانشگاه منیتوبا کانادا

University of Manitoba

معرفی دانشگاه منیتوبا کانادا

دانشگاه منیتوبا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در منیتوبا، کانادا است. پردیس اصلی این دانشگاه در محله فورت گری در جنوب وینیپگ قرار دارد و دارای پردیس‌های دیگری در سراسر شهر است. این دانشگاه در سال 1877 تأسیس شد و اولین دانشگاه غرب کانادا محسوب می‌شود. دانشگاه منیتوبا به عنوان یک مؤسسه آموزشی برتر شناخته می‌شود و هر سال تحقیقات بیشتری نسبت به سایر دانشگاه‌های منطقه انجام می‌دهد.

این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کانادا است و در رتبه هفدهم قرار دارد. این دانشگاه دارای ده‌ها دانشکده است، از جمله اولین دانشکده پزشکی در غرب کانادا و صدها برنامه تحصیلی متنوع. این دانشگاه عضو U15 (گروه برتر دانشگاه‌های تحقیقاتی کانادا) و دانشگاه‌های کانادا است و همچنین با همکاران جهانی خود، از جمله انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها و انجمن دانشگاه‌های مشترک المنافع، همکاری می‌کند. به دلیل دسترسی جهانی، این دانشگاه یکی از برنامه‌های بین‌المللی تحصیلی متنوع در کانادا را ارائه می‌دهد و برنامه‌های علمی و پژوهشی رقابتی آن همچنان در رتبه برتر کانادا قرار دارد.

از سال 2018، بیش از هر دانشگاه دیگری در غرب کانادا، 98 محقق از دانشگاه منیتوبا وجود داشته است.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    منیتوبا
  • شهر
    وینیپگ
  • تعداد دانشجویان
    29987
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم ژانویه
    1 دسامبر
  • ددلاین ترم می
    1 آپریل
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 آگوست
16,100 دلار کانادا

بورس تحصیلی دانشگاه منیتوبا کانادا

در سال 2018 بیش از 1400 دانشجو سال اول  بورسیه بالغ بر 2.8 میلیون دلار دریافت کردند، در حالی که دانشجویان سال دوم و ارشد بیش از 6 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی و جایزه دریافت کردند. وقتی این مبلغ با 550،000 دلار بورسیه های ورزشی، 6 میلیون دلار در بورس های UM و 1 میلیون دلار بورسیه و بودجه از طریق آژانس های خارج از کشور ترکیب می شود، دانشگاه منیتوبا بیش از 16 میلیون دلار برای دانشجویان در قالب جوایز و بورس های تحصیلی صادر کرد.

بورس های تحصیلی معمولاً فقط بر اساس پیشرفت تحصیلی و بار تحصیلی به دانشجویان تمام وقت ارائه می شود و مستلزم آن است که گیرنده برای سال بعد مجدداً در دانشگاه منیتوبا ثبت نام کند.

 

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا