دانشگاه رجینا کانادا

University of Regina

معرفی دانشگاه رجینا کانادا

دانشگاه رجینا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در رجینا، ساسکاچوان کانادا واقع شده است. در سال 1911 به عنوان یک دبیرستان فرقه خصوصی کلیسای متدیست کانادا تأسیس شد، این انجمن با دانشگاه ساسکاچوان به عنوان یک کالج جوان در سال 1925 شروع به کار کرد  و در سال 1934 به دانشگاه واگذار شد. در سال 1961 به عنوان پردیس رجینا دانشگاه ساسکاچوان به درجه اعطای مدرک رسید. این دانشگاه در سال 1974 به یک دانشگاه خودمختار تبدیل شد. دانشگاه رجینا بیش از 15000 دانشجوی تمام وقت و نیمه وقت دارد. روزنامه دانشجویی دانشگاه، “کاریلون”، عضو CUP است.

دانشگاه رجینا در شهر رجینا واقع شده است و دارای یک مساحت تقریبی ۱۰۰۰ هکتار است. استان ساسکاچوان به عنوان یک مکان بسیار مناسب برای زندگی، به ویژه برای ایرانیان، شناخته می‌شود. این استان به دلایلی از جمله آب و هوا، هزینه‌های کمتر مسکن و هزینه زندگی نسبت به سایر استان‌های کانادا، بسیار جذاب و مناسب می‌باشد.

در دانشگاه، هر سال تحصیلی به سه ترم تقسیم می‌شود: پاییز، زمستان، بهار و تابستان. دانشجوان می‌توانند در هر یک از این ترم‌ها به تحصیل بپردازند، زیرا شروع دوره‌های درسی در تمام ترم‌ها امکان‌پذیر است. زمان لازم برای درخواست و دریافت پذیرش در هر ترم، در بخش مربوط به ددلاین دانشگاه مشخص شده است.

دانشگاه رجینا به دلیل تمرکز بر یادگیری تجربی مشهور است و علاوه بر مکان های آموزشی، 41 برنامه کارآموزی را نیز ارائه می‌دهد. این تمرکز یادگیری و آماده سازی شغلی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که در سال 2009 دانشگاه رجینا برنامه ضمانت UR را اجرا کرد، برنامه ای بی نظیر که دانشجویان را با مشارکت یک شرکت حرفه ای راه اندازی موفقیت آمیز بعد از فارغ التحصیلی را با تکمیل آموزش با تجربه برای دستیابی به اهداف خاص آموزشی، شغلی و زندگی رقم زد. اهداف موافقت نامه های مشارکت با ادارات دولتی و شرکت های خصوصی به دانشگاه رجینا کمک کرده است که دانشجویان را در فرصت های تجربه کار قرار دهد و به اشتغال پس از تحصیل کمک شایانی نماید.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    ساسکاچوان
  • شهر
    رجینا
  • تعداد دانشجویان
    12267
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم ژانویه
    30 سپتامبر
  • ددلاین ترم سپتامبر
    31 ژانویه
8,000 دلار کانادا

دانشگاه رجینا بورسیه ها و جوایز بسیاری را ارائه می دهد و کمک های مالی به دانشجویان می کند. هنگامی که شما به عنوان یک دانشجو پذیرفته شده باشید، واجد شرایط هستید که برای بورسیه های تحصیلی، جوایز و یا سمتهای دستیار تدریس تحصیلات تکمیلی درخواست دهید.

دانشکده مطالعات و تحقیقات فارغ التحصیلان یک سیستم درخواست بورس تحصیلات تکمیلی آنلاین، GAP ایجاد کرده است. GAP به شما امکان می دهد همه بورسیه ها و جوایزی را که دانشگاه رجینا به دانشجویان ارائه می دهد، مشاهده کنید. شما می توانید برای جوایز بصورت آنلاین و همچنین وضعیت برنامه بورس تحصیلی خود پیگیری کنید.

هر کس می تواند با کلیک کردن بر روی دکمه GAP نارنجی، فرصت های بورس تحصیلی و معیارهای واجد شرایط بودن را مشاهده کند، لطفاً این بورسیه ها را مرتباً بررسی کنید تا واجد شرایط بودن خود را بسنجید یا اینکه مشاهده کنید بورس های تحصیلی جدیدی اضافه شده است یا خیر.

برنامه های مربوط به بورسیه ها و جوایز باید تا آخرین مهلت های مشخص شده درخواست شود. درخواستهای با تاخیر پذیرفته نخواهد شد.

نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا