دانشگاه توبینگن آلمان

Eberhard Karls University of Tübingen

معرفی دانشگاه توبینگن آلمان

دانشگاه توبینگن، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در شهر توبینگن، بادن-وورتمبرگ آلمان واقع شده است.

دانشگاه توبینگن یکی از دانشگاه‌های برتر آلمان است که در فهرست یازده دانشگاه برتر قرار دارد. این دانشگاه به عنوان مرکزی برای مطالعه رشته‌های پزشکی، حقوق و کلام، و علوم دینی شناخته شده است. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه شامل شخصیت‌های برجسته‌ای مانند رؤسای جمهور، وزرا، کمیسران اتحادیه اروپا و قضات دادگاه قانون اساسی فدرال می‌شوند. همچنین، این دانشگاه با یازده برنده جایزه نوبل به ویژه در زمینه های پزشکی و شیمی همراه است.

دانشگاه توبینگن در سال ۱۴۷۷ توسط کنت ابرهارد، بین سال های 1445-1414 تأسیس شد.

در سال ۱۷۶۹، دوک کارل یوگن نام رسمی دانشگاه را تعیین کرد و نام او به عنوان بنیانگذار به آن افزوده شد. این دانشگاه بعداً به دانشگاه اصلی پادشاهی وورتمبرگ تبدیل شد. در حال حاضر، این دانشگاه یکی از نه دانشگاه‌های ایالتی است که توسط ایالت فدرال بادن-وورتمبرگ آلمان تأمین می‌شود.

ستاره شناس یوهانس کپلر در بین دانشجویان برجسته توبینگن و استادان بوده است. اقتصاددان هورست کوهلر؛ جوزف راتزینگ(پاپ بندیکت شانزدهم)، فردریش هولدرلین شاعر و فیلسوفان، فردریش شلینگ و جورج ویلهلم فردریش هگل، هلموت تلیکاز دانشجویان این دانشگاه بوده اند.

دانشگاه توبینگن همچنین اولین دانشگاه آلمانی بود که در سال ۱۸۶۳ دانشکده علوم طبیعی را تأسیس کرد. DNA در سال ۱۸۶۸ در دانشگاه توبینگن توسط فردریش میشر کشف شد. کریستیانا نوسلین ولهارد، اولین زن برنده جایزه نوبل پزشکی در آلمان، در دانشگاه توبینگن نیز فعالیت داشته است. اولین دانشگاه اقتصاد و تجارت در سال ۱۸۱۷ با عنوان “Staatswissenschaftliche Fakultät” تأسیس شد.

دانشگاه توبینگن طیف گسترده ای از پروژه های تحقیقاتی را در زمینه های مختلف انجام می دهد. از برجسته ترین آنها در علوم طبیعی می توان به انستیتوی تحقیقات مغزی بالینی هرتی اشاره کرد که به عصب شناسی عمومی، شناختی و سلولی و همچنین عصب زایی می پردازد و مرکز تحقیقات بالینی بین رشته ای که در درجه اول به زیست شناسی سلولی در تشخیص و درمان می پردازد.

در سال ۲۰۱۹ ، توبینگن توسط QS Rankings در الهیات و مطالعات دینی در رده ششم جهان قرار گرفت.

دانشگاه توبینگن با توجه به تعداد مدیران ارشد اقتصاد آلمان، در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۲۵ قرار گرفت و مجددا به عنوان یازده دانشگاه برتر عالی آلمان معرفی شد.

براساس مکمل آموزش عالی ۲۰۱۹، توبینگن در هنر و علوم انسانی رتبه ۸۹ و ۴۸ را کسب کرده است.

اخبار ایالات متحده بهترین دانشگاه های جهانی ودر رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS توبینگن را در بین ده دانشگاه برتر آلمان در سال ۲۰۱۷ قرار داده است.

دانشکده حقوق:

در سال ۲۰۱۶، Wirtschaftswoche دانشکده حقوق توبینگن را در بین ده دانشکده برتر حقوق در سراسر کشور قرار داد. در سال ۲۰۱۸، دانشکده حقوق توبینگن رتبه ۴ در آلمان را به دست آورد. قضات دادگاه قانون اساسی فدرال آلمان، بالاترین دادگاه در آلمان، وابسته به دانشگاه توبینگن مانند اویلین هاس فردیناند کیرشوف، مایکل آیشبرگ، گبهارد مولر و رئیس جمهور پیشین آلمان، رومن هرزوگ هستند.

دانشکده اقتصاد وعلوم اجتماعی و حسابداری:

در حسابداری و امور مالی، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه توبینگن در سال ۲۰۱۴ در رتبه چهارم قرار گرفت. فارغ التحصیلان برجسته این دانشکده عبارتند از: یورگن استارک، هلموت هاسسمان، مدیر سابق صندوق بین المللی پول هورست کوهلر و همچنین رالف داورندورف که او همچنین قبل از اینکه مدیر مدرسه دانشکده اقتصاد لندن شود، دپارتمان جامعه شناسی را در دانشگاه توبینگن تأسیس کرد.

الهیات

الهیات پروتستان

الهیات کاتولیک

حقوق

علوم انسانی

دانشکده حقوق

اقتصاد و علوم اجتماعی

  • کشور
    آلمان
  • شهر
    توبینگن
  • تعداد دانشجویان
    27152
  • زبان
    انگلیسی, آلمانی
  • ددلاین ترم می
    15 ژانویه
  • ددلاین ترم سپتامبر
    15 جولای
3,000 یورو
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی

بورس تحصیلی روشی بسیار مطلوب برای تأمین اعتبار مطالعات شما است، زیرا نیازی به بازپرداخت آن نیست. حمایت مالی ممکن است به صورت دوره ای ( به عنوان مثال ماهانه، سه ماهه، سالانه)، برای مدت زمان محدود یا فقط یک بار ارائه شود. با این حال، بورس تحصیلی همیشه به راحتی قابل دستیابی نیست. برخی از الزامات شخصی، مانند تعهدات اجتماعی، یک رشته تحصیلی خاص، ملیت و دستاوردهای برجسته در مطالعات قبلی شما باید برآورده شود، همچنین مهم است که پروژه مطالعاتی شما به نوعی با هدف بنیادی مرتبط باشد. علاوه بر این، عوامل اجتماعی ممکن است در نظر گرفته شود. دریافت بورس تحصیلی مستلزم ابتکار عمل، تحقیقات دقیق درباره بنیاد، یک برنامه جامع و یک فرآیند انتخاب وقت گیر است. درخواست های لازم برای پشتیبانی دانشجویی باید در اولین مرحله ممکن انجام شود.

دانشگاه مشاوره مالی برای بورس تحصیلی به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. این دانشگاه به شما درباره فرصت‌های مختلف برای حمایت مالی در مطالعات یا پروژه‌های تحقیقاتی کمک می‌کند و می‌تواند به شما در ارزیابی شانس دریافت بورس تحصیلی کمک کند.

پیمایش به بالا