دانشگاه ویکتوریا کانادا

University of Victoria

معرفی دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه ویکتوریا، یک دانشگاه تحقیقاتی جامع است که در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است. این دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات آموزشی در کانادا است و در سال 1903 تأسیس شد. با بودجه‌ای بالغ بر 100 میلیون دلار در سال برای تحقیقات، دانشگاه ویکتوریا چندین اختراع ثبت شده داشته است.

این پردیس در 7 کیلومتری شمال مرکز شهر ویکتوریا واقع شده است و بیش از 403 هکتار مساحت آن است. این دانشگاه دارای 9 دانشکده آکادمیک از جمله دانشکده بازرگانی پیتر بی. گوستاوسون و دانشکده های آموزش، مهندسی، هنرهای زیبا، توسعه انسانی و اجتماع، علوم انسانی، حقوق و علوم اجتماعی است.

این دانشگاه در پایتخت بریتیش کلمبیا مستقر شده است و بسیاری از رهبران برجسته حقوقی و سیاسی را آموزش داده است، از جمله جودی ویلسون-ریبولد، رونا امبروز و راسل براون. در سالهای اخیر این دانشگاه به بنیانگذاران چندین شرکت برتر فناوری از جمله Flickr ، Slack و Hootsuite آموزش داده است. دانشگاه ویکتوریا همچنین چندین پژوهشگر رودز و گیتس داشته است.

دانشگاه ویکتوریا، که در بریتیش کلمبیا واقع شده است، قدیمی‌ترین دانشگاه در این منطقه است. این دانشگاه در سال 1903 به عنوان یک دانشگاه وابسته به دانشگاه مک‌گیل تأسیس شد. اما در 1 مارس 1963 استقلال خود را به دست آورد و اجازه اعطای مدارک تحصیلی کامل به دانشجویان خود را دریافت کرد.

در زیر لیستی از دانشکده های دانشگاه ویکتوریا آمده است:

 

دپارتمان آموزش که شامل آموزش، کینزیولوژی و آموزش بهداشت است.

دپارتمان مهندسی که شامل عمران، کامپیوتر، برق، مکانیک، مهندسی نرم افزار و همچنین علوم کامپیوتر است.

دپارتمان هنرهای زیبا که شامل بخش های تاریخ هنر، موسیقی، نویسندگی حرفه ای، تئاتر، هنرهای تجسمی و نویسندگی است.

دپارتمان توسعه انسانی و اجتماعی که شامل مراقبت از کودکان و نوجوانان، خدمات بهداشتی و اجتماعی، علوم اطلاعات بهداشتی، پرستاری، کار اجتماعی و مدیریت عمومی است.

دپارتمان علوم انسانی که شامل زبانشناسی کاربردی، مطالعات چینی، انگلیسی، فرانسوی، مطالعات آلمانی، زبان و ادبیات یونانی و لاتین، مطالعات یونانی و رومی، مطالعات اسپانیایی، تاریخ، مطالعات ایتالیایی، مطالعات ژاپنی، مطالعات ادبی و فرهنگی آمریکای لاتین، زبانشناسی، مطالعات قرون وسطایی، مطالعات مدیترانه ای، اقیانوس آرام و مطالعات آسیایی، فلسفه، نویسندگی حرفه ای، مطالعات دینی، مطالعات اسلاو، مطالعات جنوب شرقی آسیا و مطالعات زنان است.

دپارتمان تجارت پیتر بی. گوستاوسون که شامل رشته تجارت است .

دپارتمان علوم که شامل گروه های بیوشیمی و میکروبیولوژی، زیست شناسی، شیمی، علوم زمین و اقیانوس ها، ریاضیات و آمار و فیزیک و نجوم است .

دپارتمان علوم اجتماعی که شامل انسان شناسی، اقتصاد، مطالعات محیطی، جغرافیا، علوم سیاسی، روانشناسی و جامعه شناسی است.

این دانشگاه همچنین تعدادی برنامه کارشناسی بین رشته ای از جمله اخلاق کاربردی، هنر کانادا، مطالعات اروپایی، مطالعات فیلم، مطالعات بومی، مطالعات آمریکای لاتین، مطالعات عدالت اجتماعی و فناوری و جامعه را ارائه می دهد.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    بریتیش کلمبیا
  • شهر
    ویکتوریا
  • تعداد دانشجویان
    21593
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    28 فوریه
  • وبسایت
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر

دانشجویان مقطع کارشناسی که تازه وارد دانشگاه می شوند، می توانند برای تعدادی از جوایز که از طریق کمک های اهداکنندگان و همچنین بودجه عملیاتی دانشگاه در دسترس هستند، واجد شرایط باشند. به اینها بورسیه های ورودی گفته می شود. هر ساله دانشجویان بیش از 3.5 میلیون دلار بورسیه تحصیلی دریافت می کند. بورسیه ها قابل بازپرداخت نیستند و عمدتا براساس برتری علمی دانشگاهی به دانشجو اعطا می شوند.

دانشگاه ویکتوریا هر سال بورسیه‌های ورودی متنوعی را به دانشجویان جدید و برجسته‌ی دانشگاهی که درخواست پذیرش دارند، ارائه می‌دهد. این بورسیه‌ها شامل بورسیه‌های غیرقابل تجدید با مقادیر متفاوت، از 2000 دلار تا 3000 دلار، و همچنین بورسیه‌های قابل تمدید با مبالغ بالاتر تا 26000 دلار در طول چهار سال، می‌باشند.

کلیه بورسیه های ورودی معدل حداقل 85٪ (دبیرستان) یا معدل پذیرش 7.5 / 9.0  نیاز دارد.

توجه: تعداد دقیق بورسیه ها هر سال بسته به بودجه موجود متفاوت است.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورتی برای دریافت بورس های تحصیلی در نظر گرفته می شوید که در ترم زمستان 12 واحد آکادمیک را به اتمام رسانده باشید.

دانشکده های مختلف بورس تحصیلی 1000 دلار سالانه به یک دانشجوی برجسته را ارائه می دهند. با مراجعه به دپارتمان های مربوطه می توانید از شرایط این بورس ها آگاه شوید.

مقاطع تحصیلی
18,811 دلار کانادا
پیمایش به بالا