دانشگاه واترلو کانادا

University of Waterloo

معرفی دانشگاه واترلو کانادا

دانشگاه واترلو یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که دارای یک پردیس اصلی در واترلو، انتاریو، کانادا است. محوطه اصلی این دانشگاه در 404 هکتار زمین مجاور پارک “وپ تاون” و واترلو پارک است. این دانشگاه برنامه های دانشگاهی ارائه می دهد که توسط شش دانشکده و سیزده دپارتمان مستقر در دانشکده اداره می شود. این دانشگاه همچنین دارای سه پردیس ماهواره ای و چهار کالج وابسته به دانشگاه است. واترلو عضو U15، گروهی از دانشگاههای پرتحرک و تحقیقاتی در کانادا است. دانشگاه واترلو دارای مشهورترین برنامه های آموزشی تعاونی است که به دانشجویان این امکان را می دهد تا تحصیلات خود را با تجربیات کاری قابل اجرا ادغام کنند. این دانشگاه بزرگترین برنامه آموزش تعاون پس از دوره متوسطه در جهان را اجرا می کند، با بیش از 20000 دانشجو در مقطع کارشناسی در بیش از 140 برنامه آموزش تعاونی همکاری می کند.

این دانشگاه در تاریخ 1 ژوئیه 1957 تأسیس شده است با هدف تأمین نیازهای آموزش مهندسان و تکنسین‌ها برای رشد اقتصادی کانادا. در دهه بعد، دانشکده هنر در سال 1960 و دانشکده اپتومتری انتاریو (دانشکده اپتومتری و علوم بینایی) که در سال 1967 از تورنتو به این دانشگاه منتقل شد، رشد چشمگیری را تجربه کردند.

تعداد دانشجویان این دانشگاه شامل ۳۰،۶۰۰ دانشجوی کارشناسی و ۵،۳۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی است. فارغ التحصیلان و دانشجویان سابق این دانشگاه را می‌توان در سراسر کانادا و بیش از ۱۴۰ کشور دیگر یافت.

دانشکده بهداشت و سیستم های بهداشتی

دانشکده حسابداری و دارایی

دانشکده طراحی

دانشکده امور بین الملل

دانشکده کار اجتماعی

دانشکده معماری

دانشکده کارآفرینی

دانشکده محیط زیست

دانشکده توسعه محیط زیست

دانشکده علوم کامپیوتر

دانشکده اپتومتری و بینایی

دانشکده داروسازی

  • کشور
    کانادا
  • استان
    اونتاریو
  • شهر
    واترلو
  • تعداد دانشجویان
    36670
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم سپتامبر
    28 فوریه
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
مقاطع تحصیلی
37,900 دلار کانادا

دانشگاه ارائه فرصت‌های مختلفی برای کمک به شما در تأمین بودجه آموزش خود فراهم می‌کند. این دانشگاه با دانشکده‌ها، ادارات و آژانس‌های خارجی همکاری می‌کند تا به‌طور اضافی به حداقل بودجه، جوایز و بورس‌های تحصیلی مبتنی بر رقابت را توسعه و ارتقا ببخشد. همچنین، بورس‌هایی برای حمایت از دانشجویان با نیازهای مالی، دانشجویان دارای فرزند و دانشجویانی که در سفرهای دانشگاهی یا تحقیقاتی شرکت می‌کنند، در دسترس قرار دارند.

در تاریخ اول ماه مه 2019، حداقل بورس دانشجویان دکترا که از نظر تحصیلی خوب هستند 23538 دلار در سال بود.

این تعهد مربوط به چهار سال اول تحصیل تمام وقت در یک برنامه دکتری است.

حداقل سطح حمایت مالی برای دانشجویان دکترا در سال های قبلی بدین صورت بوده است:

1 مه 2018: سالانه 23043 دلار

1 مه 2017: سالانه 22647 دلار

1 مه 2016: 22293 دلار در سال

1 مه 2015: سالانه 21865 دلار

1 مه 2014: 21225 دلار در سال

در واترلو، دانشجویان ممکن است بتوانند از منابع مختلفی مانند جوایز، بورس ها و وام های اضطراری بورس دریافت کنند. بسیاری از این موارد از طریق کمکهای مالی از بخش دولتی و اهدا کنندگان خصوصی از نظر مالی امکان پذیر شده است. اکثر جوایز داخلی نیازی به درخواست ندارند. درعوض، براساس معیارهای تعیین و اهدای جوایز معرفی می شوند. بطور معمول، بورس های تحصیلی فقط برای دانشجویانی که تمام وقت ثبت نام کرده اند در دسترس است. علاوه بر این، دانشجویان ممکن است این فرصت را داشته باشند که تحصیلات خود را با اشتغال پاره وقت از طریق دانشگاه، در قالب دستیاریهای تدریس (TA)، دستیاریهای پژوهشی (RA) یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی (GRS) تأمین کنند.

ضمنا بورس هایی برای دانشجویان بین المللی که نیاز مالی داشته باشند ارائه می گردد.

در دانشگاه واترلو انواع مختلف بورس عالی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این شامل:

جوایز بین المللی کارشناسی ارشد (IMSA) و دانشجویان بین المللی دکترا (IDSA)

جایزه بین المللی استاد برتر (IMAE)

بورسیه تحصیلات تکمیلی انتاریو (OGS)

بورسیه تحصیلی انتاریو تریلیوم (OTS)

بورسیه های بنیاد Trudeau

بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

در تاریخ 1 مه 2019 (پذیرش بهار 2019)، جایزه بین المللی کارشناسی ارشد (IMAE) به دانشجویان کارشناسی ارشد واجد شرایط بین المللی که معمولاً وارد یک برنامه تحصیلات تکمیلی مبتنی بر تحقیق در دانشگاه واترلو می شوند، اهدا خواهد شد. این جایزه برای حداکثر 5 ترم و هر ترم 2500 دلار ارزش خواهد داشت. دانشکده ها بر اساس تخصیص بودجه خود، دانشجویان واجد شرایط را معرفی می کنند و دریافت کنندگان بورس را بر اساس تعالی دانشگاهی انتخاب می کنند.

بورسیه تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا (CGS):

بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر سی جی اس برای جذب و حفظ دانشجویان دکترا در سطح جهانی و ایجاد کانادا به عنوان یک مرکز جهانی برتر در زمینه تحقیق و یادگیری عالی ایجاد شده است. محققان وانیر مهارت های رهبری و سطح بالایی از پیشرفت تحصیلی را در علوم اجتماعی و علوم انسانی، علوم طبیعی و مهندسی و زمینه های مرتبط با سلامت نشان می دهند. دانشجویان کانادایی و بین المللی واجد شرایط برای نامزد شدن در بورسیه تحصیلی وانیر هستند که 50000 دلار در سال برای مدت سه سال ارزش دارد.

بورس های تحصیلی توسط سه آژانس فدرال کانادا اداره می شوند: انستیتو تحقیقات بهداشت کانادا (CIHR)، شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی (NSERC) و شورای تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی (SSHRC).

دانشجویانی که مایل به درخواست CAN Vanier هستند باید از طریق دانشگاه کانادایی که متقاضی تحصیل در دوره دکترا هستند، این کار را انجام دهند. در تلاش برای حمایت از دانشجویان در گسترش افق تحقیقاتی خود و به دنبال چالش های جدید، برنامه وانیر سی جی اس داوطلبان را ترغیب می کند که تحصیلات خود را در خارج از دانشگاهی که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را گرفته اند، دنبال کنند. براساس تخصیص های تعیین شده در دانشگاه، دانشگاه ها سالانه تعداد محدودی از نامزدها را به آژانس اعطای تحقیق فدرال (CIHR ، NSERC ، SSHRC) مناسب منتقل می کنند.

در صورتی که یک دانشجو در رقابت وانیر سی جی اس موفق باشد، باید جایزه خود را در دانشگاهی که در آن تحصیل می‌کند نگه دارد و از آن در همان دانشگاه استفاده کند. بورس وانیر سی جی اس قابل انتقال به دانشگاه دیگری نیست. برای اطلاعات دقیق درباره صلاحیت و معیارهای ارزیابی، لطفاً به وب سایت وانیر مراجعه کنید.

پیمایش به بالا