دانشگاه ویندزور کانادا

University of Windsor

معرفی دانشگاه ویندزور کانادا

دانشگاه ویندزور یک مؤسسه آموزشی جامع و تحقیقاتی عمومی در شهر ویندزور، استانتاریو، کانادا است و جنوبی‌ترین دانشگاه کانادا محسوب می‌شود. این دانشگاه حدود ۱۲٬۰۰۰ دانشجو در دوره‌های کارشناسی و ۴٬۰۰۰ دانشجو در دوره‌های کارشناسی ارشد دارد. دانشگاه ویندزور در سال ۱۹۶۳ تأسیس شده است.

دانشگاه ویندزور دارای نه دانشکده از جمله دانشکده هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی، دانشکده آموزش، دانشکده مهندسی، دانشکده تجارت اودته، دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشکده سینتیک انسانی، دانشکده حقوق، دانشکده پرستاری، و دانشکده علوم. این دانشگاه از طریق دانشکده ها و مدارس مستقل، تمرکز اصلی تحقیق خود را در زمینه تحقیقات خودرو، محیط زیست، عدالت اجتماعی و تحقیقات تجارت بین المللی نشان داده است. در سالهای اخیر، به طور فزاینده ای تمرکز بر روی بهداشت، علوم طبیعی و تحقیقات کارآفرینی آغاز شده است.

ویندزور بیش از 120 رشته تحصیلات تکمیلی و 55 برنامه کارشناسی ارشد و دکترا را در 9 دانشکده ارائه می دهد:

دانشکده هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی

مطالعات استدلال؛ آنتروزلوژی؛ هنرهای لیبرال و مطالعات حرفه ای؛ ارتباطات، رسانه ها و فیلم؛ نرهای خلاقانه؛ هنر نمایشی؛ زبان انگلیسی، ادبیات و نوشتن خلاق؛ تاریخ؛ زبان ها، ادبیات و فرهنگ؛ فلسفه؛ علوم سیاسی؛ روانشناسی؛ جامعه شناسی، مردم شناسی و جرم شناسی؛ کار اجتماعی؛ مطالعات زنان و جنسیت

دانشکده آموزش

دانشکده مهندسی

مهندسی عمران؛ مهندسی برق و کامپیوتر؛ مهندسی محیط زیست؛ مهندسی سیستم های صنعتی و ساخت و تولید؛ مهندسی مکانیک، اتومبیل، هوافضا و مواد.

دانشکده بازرگانی اودته

حسابداری، بازاریابی، مدیریت، منابع انسانی، مالی و استراتژی

دانشکده تحصیلات تکمیلی

دانشکده سینتیک انسانی

مطالعات ورزشی، علوم حرکات و مدیریت ورزشی

دانشکده حقوق

دانشکده پرستاری

دانشکده علوم

علوم بیولوژی، شیمی و بیوشیمی، علوم کامپیوتر، علوم زمین و محیط زیست، اقتصاد ، ریاضیات و آمار، فیزیک، علوم عمومی.

دانشجویان بین المللی تقریباً از 100 کشور جهان تقریباً 23٪ از دانشجویان را تشکیل می دهند.

کتابخانه لدی کتابخانه اصلی دانشگاه ویندزور است. مجموعه این کتابخانه شامل بیش از 3 میلیون مورد، شامل منابع الکترونیکی دارای بیش از 17000 عنوان الکترونیکی و چند صد هزار مجموعه است. بورس تحصیلی در مخزن نهادی دانشگاه ویندزور دسترسی آزاد به هزاران مقاله الکترونیکی و پایان نامه  را فراهم می کند.

کتابخانه لدی به افتخار جان فرانسیس لدی، رئیس جمهور پیشین دانشگاه ویندزور نامگذاری شده است. دکتر لدی در 16 آوریل 1911 در اتاوا، انتاریو متولد شد، اما در ساسکاتون، ساسکاچوان بزرگ شد.

این دانشگاه دارای سالن و زمین های اختصاصی در رشته های زیر می باشد:

فوتبال

پیست و زمین در فضای باز

بسکتبال

والیبال

واترپلو

هاکی

هندبال

فوتبال

تنیس روی میز

راگبی سرپوشیده

  • کشور
    کانادا
  • استان
    انتاریو
  • شهر
    ویندزور
  • تعداد دانشجویان
    15587
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم ژانویه
    1 دسامبر
  • ددلاین ترم می
    1 آپریل
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 آگوست
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
13,650 دلار کانادا
مقاطع تحصیلی

برای انتخاب بورس تحصیلی، متقاضیان باید درخواست خود را برای پذیرش در برنامه‌های آکادمیک قبل از مهلت درخواست برنامه فردی یا مهلت بورس تحصیلی ورودی ارائه دهند. بهتر است این درخواست‌ها هر چه زودتر انجام شود.

در زمان پذیرش، متقاضیان بین المللی در برنامه های مستقر در پژوهش با میانگین پذیرش حداقل 80٪ (یا معادل آن) برای بورسیه های ورودی در نظر گرفته می شوند:

کارشناسی ارشد

در یک پایان نامه یا جریان اصلی مقاله: 7500 دلار برای یک سال (غیر قابل تجدید)

در یک مقاله غیر پایان نامه یا غیر اصلی: 3،750 دلار برای یک سال (غیر قابل تجدید)

دانشجویان در برنامه هایی که نام برده می شود واجد شرایط بورس نیستند: MAC، MActSc، MAEP، MEd (گروه بین المللی)، MEng، MMB، MM، MSW برای متخصصان کار

دکترا:

7،500 دلار در سال تا 4 سال:

در صورتی که دانشجویان بین‌المللی شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند از طریق برنامه‌های مستقر در کشور یا اداره‌های مرتبط با کشور خود، بورس‌ها و پشتیبانی‌های مالی مرتبط با تحصیلات تکمیلی را دریافت کنند. به عنوان توصیه، دانشجویان بین‌المللی باید قبل از اقدام به درخواست تحصیلات تکمیلی، درباره منابع مالی و پشتیبانی ممکن اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین، باید توجه داشت که در انتاریو، شهریه دانشجویان بین‌المللی معمولاً بیشتر از شهروندان کانادا و افرادی با اقامت دائم در کانادا است.

در این دانشگاه بورسیه های استانی اونتاریو نیز وجود دارد اما صرفا به دانشجویان شهروند کانادا و یا دارای اقامت دائم این کشور تعلق می گیرد.

پیمایش به بالا