فرودگاه های آلمان

فرودگاه بین المللی آلمان

هنگامی که صحبت از تحصیل در آلمان و سفر به این کشور می‌شود، سفر هوایی و فرودگاه ها بخشی از ذهن دانشجویان و مسافران را به خود مشغول خواهند کرد.

خوشبختانه سیستم هوایی، فرودگاه‌ها و خطوط هوایی آلمان از کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی برخوردارند. همچنین بیشتر فرودگاه‌های اصلی آلمان به خوبی به خطوط ریلی این کشور نیز متصل شده‌اند.

بیشترین تعداد مسافران بین‌المللی که به آلمان سفر می‌کنند، از فرودگاه فرانکفورت، یکی از بزرگترین فرودگاه‌های اروپا، استفاده می‌کنند. همچنین، فرودگاه‌های بین‌المللی مونیخ و دوسلدورف نیز به عنوان دروازه‌های مهم ورود به کشور آلمان برای مسافران خارجی شناخته می‌شوند. علاوه بر این، فرودگاه‌های اصلی و حیاتی دیگر در آلمان در شهرهای هامبورگ، کلن، برلین، اشتوتگارت، هانوفر و نورنبرگ قرار دارند.

فرودگاه های بین المللی آلمان

در آلمان، کشوری با تعداد ۳۶ فرودگاه بین‌المللی، مجموعه‌ای از فرودگاه‌های متنوع وجود دارد. این فرودگاه‌ها از نمونه‌های کوچک با باند‌های کوچکتر شروع کرده و تا فرودگاه‌های بزرگی مانند فرانکفورت و مونیخ که سالانه ده‌ها میلیون مسافر را پذیرایی می‌کنند، متنوع هستند. این فرودگاه‌ها با بیش از ۱۰۰ خط هواپیمایی مختلف به مسافران داخلی و خارجی خدمات ارائه می‌دهند.

فرودگاه‌های اصلی و مهم آلمان

آلمان با بیش از ۷۹ شهر اصلی، کمبودی بابت فرودگاه‌های بین‌المللی بزرگ ندارد. برخی از این فرودگاه‌های نام آشنا به شرح زیر می‌باشند:

دیگر فرودگاه‌های بزرگ آلمان

برخی دیگر از فرودگاه‌های کمتر شناخته شده اما همچنان بزرگ در آلمان شامل موارد زیر هستند:

نقشه تمام فرودگاه های آلمان

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا