بهترین رستوران های حلال در تورنتو

یکی از نگرانی‌های اصلی مسلمانان ساکن کانادا و حتی افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا هستند، دسترسی به غذای حلال است. به‌طور خاص، در اسلام برخی از مواد غذایی مانند گوشت خوک، نوشیدنی‌های الکلی، گوشت حیوانات همه‌چیزخوار، گوشت حیوانی که هنگام ذبح آن نام خداوند بر آن نبرده شده، و غذاهایی مانند خرچنگ و غیره ممنوع است. با توجه به اینکه تورنتو یکی از شهرهای پرجمعیت و پذیرای مهاجران است، ما تصمیم گرفتیم 10 رستوران حلال در این شهر زیبا را معرفی کنیم. اگر علاقه‌مند هستید، در ادامه با اپلای استار همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به این رستوران‌ها به دست آورید.

غذای حلال در تورنتو

در برخی از شهرهای کانادا که جمعیت مسلمانان آن‌ها کم است، پیدا کردن غذای حلال ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد. اما در تورنتو اینگونه نیست! در منطقه بزرگ تورنتو، انتخاب یک رستوران حلال از بین تعداد زیادی رستوران، ممکن است کمی دشوار باشد. همچنین، برای یک مهاجر مسلمان، فقط به دنبال پیدا کردن یک رستوران ارائه‌دهنده غذاهای حلال نیست، بلکه وجود یک نمازخانه در رستوران نیز برای آنها اهمیت دارد، به خصوص در ماه رمضان که مسلمانان همراه با دوستان و خانواده‌های خود در رستوران‌های حلال کانادا برای افطار دور هم جمع می‌شوند.

در کانادا، مسئولیت تایید حلال بودن غذاها به عهده سازمان ISNA است. غذاهای حلال که در کانادا و تورنتو می توانید آنها را امتحان کنید، از دستورپخت های کشورهای مختلفی تهیه می شوند. می توانید غذاهای ایتالیایی/فرانسوی حلال یا غذاهای چینی حلال را در بشقاب خود داشته باشید.

10 تا از بهترین رستوران های حلال تورنتو

Affy’s Premium Grill

مکان: در بسیاری نقاط تورنتو (Mississauga & Pickering)

نوع غذا: ایتالیایی

نظر مشتری در Yelp: ” تا آنجا که به غذا مربوط می شود رستوران Affy بهترین استیک های حلال را در تورنتو دارد. من چند بار آنجا غذا خورده ام و هیچ وقت به شکمم بد نگذشته است.”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Burger Factory

مکان: 5130 Dixie Rd., Mississauga

نظر مشتری در Yelp: ” گوشت چرخ کرده این رستوران تازه است؛ سیب زمینی سرخ کرده های آن با دست بریده شده اند. بنابراین وقتی غذا به دستتان می رسد، سیب زمینی سرخ کرده ها داغ هستند؛ برگرها کمی دیر آماده می شوند اما وقتی به دستتان می رسند داغ و آبدار هستند.”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Cinamon Indian Bistro

مکان: 1966 Queen St. E., Toronto

نوع غذا: هندی

نظر مشتری در Yelp : ” این بهترین غذای هندی بود که تا به حال خورده ام! ولی خیلی اعتیادآور است!

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Crave Grill House

مکان: 25 Woodbine Downs Blvd #5, Toronto

نوع غذا: آمریکای شمالی

نظر مشتری در Google Reviews: ” بهترین استیک فیله مینیون نیو یورکی را دیروز در Crave Grill House خوردم. استیک اصیل و تردی بود که در دهان آب می شد و سس فلفل سیاه، سیب زمینی پخته و سبزیجات بخارپز شده ی فراوان هم کنارش بود. این رستوران بهترین راز تورنتوست!!”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Faley’s Restaurant

مکان: چندین نقطه از منطقه Rexdale

نوع غذا: چینی

نظر مشتری در Urbanspoon : ” غذا عالی بود و قیمت ها هم واقعا خوب بودند. چیلی چکن این رستوران یکی از بهترین ها در تورنتوی بزرگ است و مالکان این رستوران هم آدم های بسیار خوش برخوردی هستند. به شدت توصیه می کنم.”

سرو نوشیدنی الکلی: بله

Karachi Kitchen

مکان: چندین نقطه از تورنتو (Mississauga, Brampton, Scarborough)

نوع غذا: پاکستانی

نظر مشتری در Facebook: “ساندویچ استیک پنیر بهترین نوع این استیک بود که تا حالا خورده بودم!!!!”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Big Moe’s Burgers

مکان: چندین نقطه از تورنتو

نظر مشتری در Yelp : “قیمت ها با توجه به کیفیت برگرها خیلی خوب بودند. من این رستوران را حتما به همه افرادی که عاشق برگر هستند توصیه می کنم.”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Kara Mia

مکان: چندین نقطه از تورنتو (Mississauga, Vaughan)

نوع غذا: ایتالیایی

نظر مشتری در GooglE Reviews : “من عاشق این رستوران و غذاهاش هستم. زمان انتظار معمولا بین 20 تا 30 دقیقه است اما تو این مدت دارند برای شما غذای تازه آماده می کنند نه اینکه غذای مونده رو در عرض یک دقیقه گرم کنند.”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Naan Kabob

مکان : چندین نقطه از تورنتو (Mississauga, Scarborough)

نوع غذا: افغان

نظر مشتری در Trip Advisor : نان و کباب یکی از بهترین رستوران هاییست که تا کنون در آن غذا خورده ام. دکورش ساده است. غذایش فوق العاده لذیذ است!”

سرو نوشیدنی الکلی: خیر

Paramount Fine Foods

مکان: چندین نقطه از کانادا (Mississauga, Thornhill, Toronto, Hamilton, London)

نوع غذا: خاورمیانه ای

نظر مشتری در Trip Advisor : غذا واقعا واقعا خوب بود – غذاهای تازه طبخ شده، بسیار لذیذ و رویایی.”

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا