دانشگاه نیوفاندلند کانادا

Memorial University of Newfoundland

معرفی دانشگاه نیوفاندلند کانادا

دانشگاه نیوفاندلند که همچنین به عنوان دانشگاه Memorial یا MUN شناخته می شود ، یک دانشگاه مستقر در سنت جان است و دارای چهار پردیس است. دانشگاه Memorial برنامه های Certificate ،Diploma، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دوره ها و مدارک آنلاین را ارائه می دهد. پردیس های Memorial  شامل سنت جان، کرنر بروک و هارلو، اسکس است.

دانشگاه مموریال یکی از بزرگترین دانشگاه‌های منطقه آتلانتیک کانادا است. در سال 2018، حدود 18،000 دانشجو از تقریباً 100 کشور جهان در این دانشگاه تحصیل می‌کردند.

بخش عمده ای از تحقیقات و توسعه Memorial مربوط به مطالعات اقیانوس ها است، که بخش اعظم آنها با ابتکارات آموزش و یادگیری و فرصت های تعامل عمومی همپوشانی دارد.

در سپتامبر سال 1925 به عنوان یک یادمان برای ساکنان که در طی خدمت در جنگ جهانی اول جان خود را از دست داده اند، تأسیس شد.

این دانشگاه دارای هفت دانشکده (هنر، مدیریت بازرگانی، آموزش، مهندسی، پزشکی، پرستاری و علوم) و شش دپارتمان (تحصیلات تکمیلی، موسیقی، داروسازی، سینتیک انسانی، تفریحی و کار اجتماعی) است. این برنامه ها طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.

دانشکده مدیریت تجارت به عنوان رهبر آموزش کسب و کار در کانادا شناخته شده است، ارائه برنامه هایی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، از جمله لیسانس بازرگانی، لیسانس بین المللی مدیریت تجارت، لیسانس مدیریت تجارت، کارشناسی ارشد مدیریت تجارت از برنامه های این دانشگاه می باشد.

دانشجویان می توانند تخصص خود را در رشته های مهندسی زیر انتخاب کنند: مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی معماری اقیانوس و نیروی دریایی (ترکیبی)، مدیریت مهندسی و مهندسی فرآیند.

پردیس سنت جان در دانشکده پزشکی است که در بیمارستان عمومی مرکز علوم پزشکی نیوفاند لند واقع شده است. دانشکده پزشکی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد پزشکی را ارائه می کند، ضمن اینکه آموزش های پیشرفته ای را نیز ارائه می دهد. این یکی از تنها چهار مدرسه پزشکی در آتلانتیک کانادا است (بقیه دانشکده های پزشکی دانشگاه دالهاوزی ، مرکز آموزش پزشکی دانشگاه نیو برانزویک و مرکز آموزش پزشکی Université de Moncton).

گروه بیوشیمی دارای یک برنامه غذایی است که توسط متخصصین رژیم غذایی کانادا به تصویب رسیده و فارغ التحصیلان این دانشگاه ممکن است بعداً تبدیل به یک متخصص رژیم غذایی شوند.

  • کشور
    کانادا
  • استان
    نیوفاندلند و لابرادور
  • شهر
    سنت جان
  • تعداد دانشجویان
    18204
  • زبان
    انگلیسی
  • ددلاین ترم ژانویه
    1 اکتبر
  • ددلاین ترم می
    1 فوریه
  • ددلاین ترم سپتامبر
    1 مارچ
نشانه گذاری
اشتراک گذاری
گالری تصاویر
11,460 دلار کانادا

بورس تحصیلی دانشگاه نیوفاندلند کانادا

دانشگاه، برای دانشجویان تمام وقت واجد شرایط، از جمله دانشجویان کانادایی و بین‌المللی، در تمام برنامه‌های تحقیقاتی خود، بسته‌های بورس رقابتی را ارائه می‌دهد.

در سال 2017-2018، تقریباً 1800 دانشجو بیش از 22 میلیون دلار حمایت مالی دریافت کرده اند.

ارزش بورس بستگی به برنامه تحصیلات تکمیلی دارد که دانشجو در آن پذیرفته می شود. منابع تأمین اعتبار عبارتند از:

بورس های دانشکده تحصیلات تکمیلی – از 4000 دلار تا 12،000 دلار در سال

دوره های کمک هزینه تحصیلات تکمیلی – از 3000 دلار تا 6،000 دلار مطابق توافق نامه جمعی TAUMUN

کمک هزینه / قراردادهای ناظر – از 3000 دلار تا 15،000 دلار در سال

بورس ابتکارات ویژه – از 5000 دلار تا 8000 دلار در سال

دانشجویان دانشگاههای فارغ التحصیل را به شدت ترغیب می کنیم برای ارتقاء مدارک تحصیلی و دریافت جوایز تحصیلات تکمیلی خود برای دریافت بورسیه و جوایز خارجی اقدام کنند. دانشجویان باید به بورسیه های تحصیلات تکمیلی ارائه شده توسط شورای علوم تحقیقات طبیعی و مهندسی (NSERC)، شورای تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی (SSHRC) و مؤسسات تحقیقات بهداشت کانادا (CIHR) توجه ویژه کنند. برخی از برجسته ترین بورس های تحصیلی عبارتند از:

جوایز تحقیقات دکتری CIHR

بورسیه های تحصیلات تکمیلی  کانادا (CGS) – جوایز کارشناسی ارشد

بورسیه های تحصیلات تکمیلی NSERC Canada – بورسیه های کارشناسی ارشد و دکترا

بورسیه های دکترا SSHRC

بورسیه های تحصیلات تکمیلی SSHRC کانادا  – بورسیه های کارشناسی ارشد و دکترا

برنامه بورسیه تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

دریافت کنندگان بورس های تحصیلی شورای سه گانه نیز مجاز به دریافت جایزه  عالی Dean به ارزش 5000 دلار در سال برای مدت بورس تحصیلی هستند.

در صورت موفقیت دانشجو در دریافت بورس تحصیلی یا بورس خارجی، ممکن است این مبلغ بخشی یا تمامی بورسیه ارائه شده در نامه پذیرش را جایگزین کند. اما در بیشتر موارد، دانشجو می‌تواند مبلغ بیشتر از پیشنهاد اولیه دریافت کند.

مقاطع تحصیلی
پیمایش به بالا