بهترین مشاورمهاجرت تحصیلی به کانادا در استان مرکزی و اراک

آیا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا به مشاور نیاز است؟

امروزه تعداد زیادی از دانشجویان در حال ثبت‌نام برای دانشگاه‌های کانادا هستند و این تعداد به طرز قابل توجهی در حال افزایش است. بیش از 130000 دانشجو در حال تحصیل در کانادا هستند و این رقم با توجه به استراتژی بین‌المللی آموزشی کانادا با افزایش 45000 نفری در هر سال تا سال 2022 مواجه خواهد شد.

سیاست‌های ویزای تحصیلی کانادا و سیاست دعوت از دانشجویان برای پیوستن به دانشگاه‌ها امکان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را فراهم کرده است. دولت کانادا سیاست‌های منعطفی را برای دانشجویان ایرانی اتخاذ کرده تا نظر آنها را برای تحصیل رسمی در این کشور جلب کند. از طرف دیگر، تلاش شده تا بررسی فرم درخواست ویزای دانشجویی برای دانشجویان ایرانی، سریع و به طور ویژه بررسی شود؛ این امر باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان ایرانی که قصد تحصیل را دارند شده است.

مرتضی هماپور

برای آشنایی با نحوه استعلام صحت عضویت وکلای مهاجرتی کانادا در ICCRC مطالعه مقاله «تفاوت مشاور و وکیل قانونی عضو ICCRC برای مهاجرت به کانادا» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اپلای استار با داشتن مشاوران و وکیلانی مجرب در حوزه مهاجت تحصیلی به کانادا در همه ی شهرهای استان مرکزی نظیر اراک، ساوه، خمین، دلیجان، کمیجان، میلاجرد، نراق و… همراه شما عزیزان می باشد تا بدون دغدغه و نگرانی به تحصیل خود در کانادا بپردازید. همچنین می توانید در تمامی مراحل مهاجرت خود مانند محل اسکان، کاریابی، اخذ اقامت و… اپلای استار را حامی خود بدانید.

مزایای تحصیل در کانادا


مزایای تحصیل در کانادا

  • کانادا آموزشی با کیفیت پیشرفته و مقرون به صرفه بین‌المللی را ارائه می‌کند.
  • امکان مهاجرت؛ شما می‌توانید از این طریق برای اقامت دائم کانادا امتیاز گرفته که در هنگام درخواست ویزای PR به روند مهاجرت شما کمک می‌کند.
  • جامعه چند فرهنگی؛ در حین تحصیل در کانادا زندگی در یکی از جذاب‌ترین کشورهای دنیا را تجربه خواهید کرد.
  • سبک زندگی فضای باز؛ فضای باز بیشتر کالج‌ها یا دانشگاه‌های کانادا امکانات زیادی برای تحصیل و اوقات فراغت فراهم می‌کند.
  • فرصت‌های تحقیق
  • درخواست برای دریافت بورسیه تحصیلی برای تحصیل در کانادا
  • امکان اشتغال بدون مجوز کار در حین تحصیل

فواید استفاده از مشاور مهاجرت تحصیلی کانادا


صرفه‌جویی در زمان و هزینه

یک مشاور مهاجرت تحصیلی کانادا می‌تواند در وقت و زمان شما صرفه‌جویی کرده و به شما امکان اطلاع از مناسب‌ترین روش دریافت ویزا را فراهم کند. وکیل مهاجرت به صورت گام به گام و در تمام مراحل حضور خواهد داشت؛ با استفاده از خدمات مشاور، دریافت ویزا بسیار راحت تر و سریع‌تر خواهد بود.

مشاوران کانادایی، تحصیل‌کرده و مطلع‌ هستند.

مشاوران کانادایی، تحصیل‌کرده و مطلع‌ هستند.

از سال 2004 مشاوران، به مشاوران مهاجرتی معتبری تبدیل شده اند که ملزم به طی یک برنامه تایید شده هستند. این برنامه معتبر، اطلاعات مهمی را در خصوص قوانین مهاجرت به کانادا و رویه‌های مناسب برای درخواست‌های تحصیل و مهاجرت به کانادا در اختیار مشاوران قرار می‌دهد. به علاوه، اعضای شورا از اطلاعات و تحولات جدید در حوزه ویزای دانشجویی مطلع می‌شوند. مشاوران ملزم به تکمیل مداوم آموزش توسعه حرفه‌ای و تمرین مدیریت هستند.

مشاوران کانادایی ملزم به پیروی از شیوه‌نامه‌های مدون اخلاقی و حرفه‌ای هستند.

اعضای شورا و مشاوران، مشمول پیروی از یک آئین‌نامه رفتار اخلاقی هستند که رویه‌های مناسب را برای عملکرد آنها مشخص می‌کند. این آئین‌نامه همه را ملزم می‌کند که از قوانینی سختگیرانه، از جمله ارائه خدمات با کیفیت، حرفه‌ای بودن، عملکرد اخلاقی و حفظ حریم خصوصی پیروی کنند. زیرپا گذاشتن هریک از این قوانین، یک عمل غیرقابل قبول شناخته شده و به صورت جدی توسط شورا به آن رسیدگی می‌شود.

نکاتی که باید در انتخاب مشاور ویزای دانشجویی کانادا در نظر بگیرید.


نکاتی که باید در انتخاب مشاور ویزای دانشجویی کانادا در نظر بگیرید.

مشاور ثبت شده در IRCC را انتخاب کنید.

هر مؤسسه یا فردی که می‌خواهد به عنوان مشاور ویزای کانادا فعالیت کند باید در فهرست IRCC ثبت شود. می‌توانید با وارد کردن نام شرکت یا شخص مشاور مهاجرتی خود در وبسایت IRCC صحت اطلاعات ارائه شده را بررسی کنید. مشاوری که توسط IRCC مجاز تلقی می‌شود، RCIC (مشاور اداره مهاجرت کانادا) نامیده می‌شود.

گاهی اوقات ممکن است مشاور شما مستقیما در وب‌سایت IRCC ثبت نشده باشد و او ممکن است پرونده شما را به مشاور دیگری که توسط IRCC تأیید شده بسپارد. در چنین مواردی نیاز است تا شما جزئیات اطلاعات شخصی را که پرونده شما به او برون سپاری شده را کسب کنید. این امر می‌تواند به شما در تصدیق اعتبار کمک کند.

همچنین باید بررسی کنید که آیا RCIC شما با IRCC رابطه خوبی داشته و حق عضویت خود را پرداخت کرده است یا خیر.

ثبت‌نام در IRCC توسط تمام مؤسساتی که در داخل کانادا و خارج از کانادا به عنوان مشاور مهاجرتی فعالیت کنند الزامی است. وکیل مهاجرت شما باید نام فردی را که پرونده شما برای پیشگیری فرایند به او سپرده شده، به صورت کتبی و در متن توافق‌نامه قید کند. ما در Edge International در انجام این پروسه شفاف عمل می کنیم.

بهترین وکیل و مشاور ویزای تحصیلی آلمان در تهران

برای آشنایی با نحوه استعلام صحت عضویت وکلای مهاجرتی کانادا در ICCRC مطالعه مقاله

«تفاوت مشاور و وکیل قانونی عضو ICCRC برای مهاجرت به کانادا»

را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاور را حضورا ملاقات کنید.

اگر امکانش را دارید، بهتر است به بررسی وبسایت مشاور محدود نشوید و به دفتر مشاوره او مراجعه کنید؛ این کار به شما اطلاعات بیشتری درباره اعتبار و قدرت او می‌دهد. همچنین، این امر به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که آیا او به تنهایی فعالیت می‌کند یا یک تیم حرفه‌ای را برای رهبری در اختیار دارد. همچنین، این مراجعه به شما امکان می‌دهد تا با تجربه‌های گذشته و تخصص مشاور در زمینه‌های مرتبط آشنا شوید. در نهایت، این روش به شما اطمینان می‌دهد که تصمیم‌گیری درباره همکاری با این مشاور را بر اساس اطلاعات کامل‌تری انجام داده‌اید.

در مورد نحوه ارتباط با مشاور ویزای دانشجویی کانادای خود اطلاع پیدا کنید.

نحوه ارتباط شما با مشاور بسیار مهم است. این ارتباط می‌تواند از طریق تماس، بازدید شخصی یا ایمیل باشد. یک وکیل مهاجرتی خوب مثل ما، همیشه پس از تجزیه و تحلیل و پیشنهاد آنچه که برای شما مناسب‌تر است، ابهامات شما را برطرف می‌کند.

پرونده‌های موفق قبلی را بررسی کنید.

به طور کلی، تمام مشاوران مهاجرت، حساب‌هایی در رسانه‌های اجتماعی دارند. به عنوان یک دانشجوی متقاضی، باید بررسی کنید که آنها چند پرونده موفق را ماهانه پست می‌کنند؛ این به شما یک ایده کلی درباره عملکرد آنها می‌دهد.

کمک در مستندسازی

در هر مرحله از فرآیند درخواست ویزا، می‌توانید از مشاور خود درباره کمکی که می‌توانند در زمینه مستندات پرونده ارائه دهند، سوال کنید. یک مشاور خوب ویزای دانشجویی کانادا می‌تواند در ارزیابی ویزا، درخواست ویزا، مستندات مورد نیاز، ارسال مدارک و کمک به پرداخت هزینه‌های ویزا به شما کمک کند.

آیا می‌توانید بدون مشاور ویزا برای ویزای دانشجویی در کانادا اقدام کنید؟


بله می‌توانید به تنهایی درخواست دهید، اما باید از جزئیات ضروری آگاه باشید. یک اشتباه جزئی در حوزه مستندات می‌تواند به رد درخواست ویزای شما منجر شود؛ پس بهتر است از طریق مشاور ویزا اقدام نمایید.

همچنین یک مشاور ویزا می‌تواند به شما در مورد دانشگاه‌های مختلفی که برای شما مقرون به صرفه‌ هستند، راهنمایی دهد.

چرا اپلای‌استار را برای ویزای تحصیلی کانادا انتخاب کنید؟


با توجه به تمام موارد گفته شده، ادامه تحصیل در کانادا می‌تواند به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی کمی گیج‌کننده و استرس‌زا به نظر برسد. اپلای‌استار اینجاست تا به شما در طی‌شدن ساده روند درخواست ویزای دانشجویی کمک کند. متخصصان ما از ابتدا تا انتها شما را در روند درخواست ویزای تحصیل در کانادا راهنمایی خواهند کرد. ما به شما کمک می‌کنیم که برنامه‌ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید. اپلای‌استار به شما در افزایش شانس تحصیل در کانادا کمک می‌کند. ما دانش‌آموزان را برای پیدا کردن و ثبت درخواست در دوره‌ای مناسب در مؤسسه‌ای که برای شغل و زندگیشان بهتر باشد، راهنمایی می‌کنیم.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا